Sunday, May 2, 2010

Restpartij





♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Klik hier om naar mijn Etsy-shop te gaan. * Click here to go to my Etsy-shop

Een goede les voor de volgende keer! Ik was aan een tas begonnen maar kwam er halverwege achter dat ik niet genoeg wol had. Terug naar de winkel en wat bleek: ik had ooit een restpartij gekocht. De kleuren die ik gebruikt heb zijn helaas niet meer leverbaar. Wat een pech! De enige oplossing is om de hele tas uit te halen en een andere kleur er tussen te zetten. Het resultaat zal ik binnenkort laten zien. De tas die ik wel af kan maken zie je hieronder. Alleen het hengsel moet er nog aan.

A good lesson for the next time! I started on a bag when I found out that I didn't have enough yarn. I went back to the shop and guess what: I bought the last yarn of this brand. The colours I used are not available anymore. Too bad! The only solution was to start over and use a different colour instead. I'll show you the result soon. The bag that I was able to finish is below. I just have to sew it and then it's finished.



2 comments:

  1. He, wat een pech zeg. Heb ik ook weleens gehad.
    Maar ja, al doende leert men.
    Het zal wel goed komen.
    Leuke tas met die strepen!

    ~X~ Karin

    ReplyDelete