Saturday, January 21, 2012

Link Your Stuff!





















6 comments:

  1. thank you for the invitation and have a beautiful week-end! I always enjoy your colorful blog…

    ReplyDelete
  2. Whaaaa! Hoi hoi hoi! Het is een wonder dat ik gewonnen heb, er hebben zoveel mensen een reactie achtergelaten! Wat ben ik een bofkont^_^
    Kan niet wachten tot het boek hier is, ben ontzettend benieuwd welke bloemen er allemaal in staan.
    Bedankt Annemarie!

    Groetjes,
    Grietje

    ReplyDelete
  3. Love seeing everybody's work; but honestly, I wouldn't miss it if you discontinued the vote. I really don't like the increasing call for competition among blog friends in various sites/events around Blogland; but anyway you play it, Annemarie, is fine with me!... Have a great weekend! ~tina

    ReplyDelete
  4. Hoi Annemarie, ik plaats regelmatig een linkje op jou blog en bekijk met veel plezier de medebloggers, het stemmen hoeft van mij niet persé, al stem ik wel mee als het er is.

    ReplyDelete
  5. I don't mind voting, it's the way to show what you really liked ;)the problem is to choose, I need like 3 votes minimum every week! Haven't noticed any competition or intrigues, and telling the truth I love this place, it's great to meet new people, get different ideas, make good friends. Thank you for keeping it this way!

    ReplyDelete
  6. Eigenlijk vergeet ik steeds te stemmen, kan ook nog..... sorry.

    Heb ik nu stemmen voor mijn tas gekregen? Is dat leuk zeg!

    ReplyDelete