Sunday, May 26, 2013

Giveaway!


























Phildar heeft een aantal nieuwe garens aan het assortiment toegevoegd, en een van deze garens is Phildar Phil Douce. Het is denk ik het zachtste garen wat ik ooit gevoeld heb en ik kan niet wachten er iets van te maken. Zo zag ik gisteren een hele leuke teddybeer (klik hier, hier of hier voor een patroon) gemaakt van Phildar Phil Douce.
De giveaway van deze keer is denk ik weer een hele leuke. Je kunt niet alleen een bol Phil Douce winnen, maar ook een Mollie Makes (Engelse versie) en een klein pakketje met allemaal leuke hebbedingetjes zoals een haaknaald geschikt voor Phil Douce, een paar veiligheidsoogjes en nog een paar kleinigheidjes die ik nu niet verklap. Wil je graag een kans maken? Laat dan hieronder een reactie achter. A.s. woensdag maa ik de winnaar bekend. Veel succes!

Phildar added a few new yarns to their range, and one of them is Phildar Phil Douce. It's probably the softest yarn I ever felt and I can't wait to make something of it. I saw a cute teddybear made out of Phildar Phil Douce (click here, here or here for a pattern).
The giveaway of today is a fun one I think. Not only can you win one ball of Phil Douce, but also a Mollie Makes (English version) and a little package with a random selection of cute gifts like a crochet hook suitable for Phil Douce, a set of safety eyes and a few other cute stuff that you'll see when you win. Do you want to win this set? Leave a comment below. This Wednesday I'll announce the winner. Good luck!

247 comments:

  1. Leuk! Ik wil zeker graag kans maken!

    ReplyDelete
  2. Oh wat leuk! Ben nog niet lang bezig. Maar nu al verslaafd aan haken. Ik doe graag mee :)

    ReplyDelete
  3. Dat ziet er leuk uit! Ik doe ook graag mee!

    ReplyDelete
  4. Whoopwhoop natuurlijk doen we hier aan mee :-)

    ReplyDelete
  5. Wat leuk! Ik heb nog nooit een Molly Makes in handen gehad maar ik heb er al zoveel over gelezen! Lijkt me leuk om m nu zelf ook eens te kunnen lezen :). De Phil Douce klinkt goed. Ik ben niet zo van het diertjes haken maar dat wil ik wel eens gaan proberen om zo voor een hoogzwangere vriendin een knuffeltje te maken. Voor de baby dan he! ;)
    Kortom: ik maak graag kans in je give-away.

    ReplyDelete
  6. Thanks a lot for this opportunity!

    ReplyDelete
  7. Als dit geen leuke Zondagsgroet is ! :) Geweldig en hopelijk willen er velen een kansje wagen ,maar toch hoop ik de winnaar te zijn !hihihi...
    Fijne Zondag allemaal en veel suces ! Grtj Nadia xxx

    ReplyDelete
  8. Geweldig! ik waag ook een kansje.

    ReplyDelete
  9. Ik doe graag weer mee, leuk pakket!

    ReplyDelete
  10. Oh, leuk zeg, ik doe graag mee! Spannend!

    ReplyDelete
  11. heerlijk lijkt het me om weer eens iets nieuws uit te proberen.
    Ben dol op zachte knuffeltjes ( zal wel jeugdtrauma zijn ;-))
    dus ik doe heel graag mee!
    greeeetsss

    ReplyDelete
  12. Wat een leuke giveaway, ik maak graag kans!

    ReplyDelete
  13. Ziet er leuk uit , ik doe graag mee.
    Judith

    ReplyDelete
  14. Ik doe heel graag mee om het pakketje te kunnen winnen. Leuk om zo een zachte knuffel te haken lijkt mij...

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  15. Bij deze waag ik een kans.
    Groetjes Tineke

    ReplyDelete
  16. Wat een geweldige give-away!!!
    Ik ben zo benieuwd naar de Mollie Makes! Voor school moet ik engelse dingen lezen en dit lijkt me daar wel een heel leuk tijdschrift voor!
    Die bol ziet er lekker zacht uit!
    Ik doe dus graag mee!

    Groetjes Leonie

    ReplyDelete
  17. leuk, ik wil weer een kans wagen hoor. ben benieuwd naar het garen

    ReplyDelete
  18. wauw wat leuk!! Ik waag graag een kansje!
    Groetjes Renske

    ReplyDelete
  19. Wauw!
    Ik heb nog nooit een Molly Makes ingekeken.
    Ik doe graag mee!
    Liefs!

    ReplyDelete
  20. Super leuk! Ik word hier zo vrolijk van! Heb een schaap gehaakt van dit garen. Zo lekker zacht!!! ♥
    Xx Anniek

    ReplyDelete
  21. Super, ik waag graag een kansje voor dit gezellige en verrassende pakketje!! Grtzz..Maddy

    ReplyDelete
  22. Wah,wat leuk ,ik waag een gokje.
    Nog een fijn weekend.

    ReplyDelete
  23. Ook ik wil graag een gokje wagen
    Erg leuk
    Groetjes
    Marga

    ReplyDelete
  24. Wat een leuke give away!! Ik doe mee hoor!

    ReplyDelete
  25. Leuk, ik doe mee! Ben erg benieuwd naar zowel de mollie makes als de phildar douce.

    ReplyDelete
  26. Ik ben dol op het uitproberen van nieuwe wolletjes! Ik doe heel erg graag mee met je winactie!

    Groetjes, Mandy

    ReplyDelete
  27. Ohw wat een mooie give away .
    Wie wil die nou niet, dus ik doe mee :)

    ReplyDelete
  28. Ik zag je op Twitter al voorbijkomen, een giveaway.
    De pc opgestart en me aangemeld,echt leuk!!! Waarom ik deze kans wil maken??
    Ook ik maak iemand er weer blij mee,....onze kleindochter Saar.

    gr. Sandra

    ReplyDelete
  29. Leuk, leuk! Ik wil wel een kansje wagen :)
    groetjes Minke

    ReplyDelete
  30. Leuk, ik doe mee! Groetjes Carolien

    ReplyDelete
  31. Ik heb al een paar keer gehaakt met deze wol, voor het goede doel sterrekindjes... Ik doe heel graag mee, want het is zo zacht en de rest van de giveaway zo leuk!

    ReplyDelete
  32. Wat een leuke give away! Lijkt me heerlijk, dat zachte garen. Ik weet zeker dat ik wel iemand blij kan maken met een berenzachte knuffel!
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  33. Gaaaf ik doe heeeeel graag mee!

    ReplyDelete
  34. Ik ken de wol nog niet, maar zou het ook graag een keer proberen. Dus ik doe graag mee.

    groeten Marion

    ReplyDelete
  35. Ik ben heel benieuwd naar deze Phildar dus doe graag mee!

    ReplyDelete
  36. What a wonderful giveaway.

    Liebe Grüße
    Claudia

    ReplyDelete
  37. Ik waag graag een kansje en doe mee! Ben heel benieuwd naar het garen van Phildar, dat zou ik wel uit willen proberen.

    Groetjes, Vera

    ReplyDelete
  38. Lijkt me erg leuk om dit pakketje te winnen. Bij deze doe ik graag ook mee!

    ReplyDelete
  39. Wat leuk, ik doe graag mee! Groetjes, Marieke

    ReplyDelete
  40. Natuurlijk doe ik mee met zo'n leuke giveaway!! Ik hou van zacht garen :-) en van mollie makes en van creaspulletjes ;-)

    ReplyDelete
  41. Graag doe ik mee en als ik win ga ik ermee aan de slag voor Sven`s sterrenkindjes, Mutsje dekentje of slofjes voor te vroeg geboren of helaas overleden baby´s. Wil wel eens uitproberen hoe de wol haakt dus ik ga duimen ;)

    ReplyDelete
  42. Ja, die zou ik heel graag willen winnen! Zo benieuwd naar het garen.

    Groetjes,

    Daisy

    ReplyDelete
  43. Geweldig want dat zou mijn eerste mollie makes zijn :)

    ReplyDelete
  44. Zo benieuwd naar alles, zeker de Mollie makes en ook het wolletje

    ReplyDelete
  45. Zou graag in aanmerking komen. Helpt vast goed tegen een voorjaarsdip!

    ReplyDelete
  46. Ik maak graag een kans, ik ben benieuwd naar de zachte garen.

    Groetjes Ellen.

    ReplyDelete
  47. Ik zou er een leuk beertje of zo van kunnen maken voor de baby van een collega. Hij of zij moet nog worden geboren.

    ReplyDelete
  48. Afgelopen week stond ik nog heel erg te twijfelen of ik MollieMakes mee zou nemen... Haha!
    Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  49. Oh dat is zeker een leuke give away! Die wil ik wel winnen hoor!
    Liefs, Carolien

    ReplyDelete
  50. Dat wil ik wel winnen hoor!!!! ben heel benieuwd naar het nieuwe garen.

    ReplyDelete
  51. ohhhhh wat een leuke give away, ik wil graag mee doen

    gr jacoline

    ReplyDelete
  52. Oh, love Mollie makes so much. I never crocheted with Phildar yarn, it looks very softly to me. Maybe it is usefull for Baby clothes? A nice Giveaway.
    Kind regards

    ReplyDelete
  53. Ik ben heel benieuwd naar het garen en de Mollie Makes is een erg leuk tijdschrift, dus ik maak heel graag een kans op dit gezellige pakket!
    groet, Arianne

    ReplyDelete
  54. Ohhhh what a lovely giveaway <3 I would love to take part :) xx

    ReplyDelete
  55. Thanks for the lovely giveaway!! I would like to be a part of it if it is open for international followers too:)

    ReplyDelete
  56. Ik wil het garen graag uitproberen. Dank je voor deze give-away.

    ReplyDelete
  57. Ik ken het tijdschrif mollie makes niet. Ben nieuwsgierig! Staan er leuke haakpatronen in? En als het echt het zachtste garen is, dan moet daar denk ik een zacht knuffeltje van gemaakt worden!

    ReplyDelete
  58. A very nice little collection of goodies! The yarn looks super soft! :)

    ReplyDelete
  59. leuk. Ik doe graag mee. Ik ben benieuwd naar het garen.

    ReplyDelete
  60. Ik doe graag mee! Ik wist niet dat er speciale haaknaalden bestonden voor pluche-garen. Ik vroeg me altijd af hoe mensen dat toch doen, haken in zo'n garen...

    ReplyDelete
  61. Een leuke give away. Heb kort geleden een schaap gehaakt, waar Phil douce in is verwerkt. Niet echt makkelijk, maar wel met een leuk resultaat. Bij deze wil ik graag een gokje wagen.

    Fijne zondag.

    Groet Anita


    http://freubelendeschoonzussen.blogspot.nl

    ReplyDelete
  62. Ook ik doe graag mee! Werk graag met phildar garen, blijft mooi en is heerlijk om mee te werken.

    ReplyDelete
  63. you tempt me!!!!!
    Thank you, xxxxx Ale

    ReplyDelete
  64. ik kan wel wat zachtheid gebruiken !

    ReplyDelete
  65. Ik ben zo benieuwd naar de molly makes, maar vindt hem altijd te duur om te kopen. Hopelijk maak ik zo toch een kansje :)

    ReplyDelete
  66. Wat een leuk pakket! Ik doe mee :)

    ReplyDelete
  67. A wonderful giveaway!I use Phildar yarn for my goodies but I haven't tried this one!
    Thank you!

    ReplyDelete
  68. Wie wil dit nu niet winnen. Ik doe hier heel graag aan mee.

    ReplyDelete
  69. Helemaal leuk! Ik zou het garen graag eens proberen!

    ReplyDelete
  70. Oh wat leuk!
    Ook ik waag een kansje!

    Groetjes Sonja

    Sonneke30.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. O ja wel, ik doe mee, heb ook even een vermelding gemaakt op mijn face book, muts en meer ...haken
    Het blad en de spulletjes zijn van harte welkom!

    ReplyDelete
  72. Zou wel leuk om zijn om het te kunnen uitproberen, dat nieuw garen ;-)
    Linkje gezet!

    ReplyDelete
  73. Natuurlijk doe ik mee! Zo'n giveaway kan ik toch niet laten lopen.

    Groetjes Tamara

    ReplyDelete
  74. Natuurlijk doe ik mee! Zo'n giveaway kan ik toch niet laten lopen.

    Groetjes Tamara

    ReplyDelete
  75. what a lovely giveaway!!!! >.< thanks!! <3

    ReplyDelete
  76. Oooh... zie ik daar een leuk poezenhoofdje?! En dan nog zacht garen én een mooi boek én én... Poekie waagt zijn kans!! :)

    ReplyDelete
  77. Leuk,ik doe graag mee, zo'n zacht wolletje maakt een prima knuffel voor mijn kleinkind wat er bijna aankomt!!Groetjes linda

    ReplyDelete
  78. Wat een spannend pakketje. Ik doe ook graag mee.
    Groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  79. Net weer het haken opgepakt. Dus wil graag een kansje wagen op de leuke bol en de mollie makes

    ReplyDelete
  80. Leuke give away! Ook ik doe graag mee :-)

    ReplyDelete
  81. Ik waag graag een gokje! Wat een leuk pakket!

    Groetjes,
    Renske

    ReplyDelete
  82. Ooh dat garen ziet er echt zacht uit! Wil ook wel een kansje wagen! X

    ReplyDelete
  83. Ik doe een gokje

    Groetjes Ineke

    ReplyDelete
  84. Oh wat leuk zeg! Het is al reuze druk, maar ik waag toch graag een gokje! :)

    ReplyDelete
  85. Ik zou heel graag proberen!
    Dat garen ziet er heel erg leuk uit!

    Groetjes Lotte

    ReplyDelete
  86. Super give-away...doe graag mee hoor.
    Nog een fijne zondag.
    Groetjes, Corine

    ReplyDelete
  87. Leuke beren en leuke tip! Wil ik zeker eens proberen. (on the side: ik kon niet commenten op iPad)

    ReplyDelete
  88. Ik doe ook graag mee met de give-away, ik wil dat garen graag uitproberen!

    ReplyDelete
  89. Hartstikke leuk!! Doe dan ook graag mee!
    Groetjes Merula ten Hove

    ReplyDelete
  90. Leuk pakket! Daarvoor doe ik graag mee!

    ReplyDelete
  91. Thanks for your pretty give away

    Joyful greetings from lower saxonia

    Traudi

    ReplyDelete
  92. That yarn looks so soft and fluff. I love Mollie Makes. Wish it wasn't so expensive to order it here in the US. Thanks for a great giveaway!!

    melsdaisypath at gmail dot com

    ReplyDelete
  93. Wat een onwijs leuk pakket! Ik doe heel graag mee!

    Groetjes van een creatieve Mamma

    ReplyDelete
  94. Ik ben ook wel benieuwd naar het nieuwe garen! Leuke give-away -> ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  95. Ja natuurlijk waag ik graag een kansje! Maar ik zie al dat ik niet de enige ben....

    ReplyDelete
  96. wat leuk, dat garen zou ik heel graag eens uitproberen!

    ReplyDelete
  97. Oh wat leuk! Ik doe graag mee! Van die lekkere garen haak ik dan iets voor mijn nichtje die gister eindelijk is geboren! Wat een feest. Veel liefs Marcella

    ReplyDelete
  98. Dat is een super leuke give away zeg! Ik zou graag meedoen!

    ReplyDelete
  99. Wat een leuke give away! Ik maak graag een kans

    ReplyDelete
  100. Graag doe ik mee aan deze geweldige give away...

    ReplyDelete
  101. Ik wil best een gokje wagen. Al is het alleen maar omdat ik Mollie Makes zo'n leuk blad vind! Een klein kansje om te winnen, want wat hebben er al veel mensen gereageerd. Je blog wordt goed gelezen. Leuk!
    Groetjes, Alyt

    ReplyDelete
  102. This all looks lovely and so cute,I would love to win this wonderful package.Amazing giveaway,thank you for the chance to win it.

    ReplyDelete
  103. Wat een leuk pakket. Ik doe graag mee. Heb vaak gehoord over de Mollie Makes, zou hem graag eindelijk een keer lezen. En de rest word ik ook al zo blij van.

    Groetjes,
    Lia

    ReplyDelete
  104. What a great giveaway! I would love to win all of these goodies!

    ReplyDelete
  105. I'd love a chance to win, thank you very much! x

    ReplyDelete
  106. Waauw, hieraan doe ik mee, phildar wol is echt één van de beste!

    ReplyDelete
  107. Leuk!! ik doe mee, altijd leuk om nieuwe wolletjes te proberen en mollie makes ook leuk! Marije

    ReplyDelete
  108. Die bol heeft een hoog 'hebben' gehalte. Zeker als je de plaatjes bekijkt. Ik doe mee.
    gr. Hennie

    ReplyDelete
  109. What a wonderful Giveaway! ♥ Thanks for the opportunity! xxx Lucia

    ReplyDelete
  110. Ik doe graag mee aan je give away. Ik heb een keer een kussenhoes gehaakt met dit garen maar dat viel niet mee. Misschien omdat ik met een gewone haaknaald heb gehaakt. Ik had geen idee dat er speciale haaknaalden bestaan voor dit garen.

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  111. What a lovely parcel of goodies xxx

    ReplyDelete
  112. Je maakt me wel nieuwsgierig naar het nieuwe Phildar garen.
    Ik doe graag mee, ook om de Mollie Makes eens te kunnen lezen!

    Karin

    ReplyDelete
  113. wauw super give-away wij willen ook wel een kansje wagen,

    groetjes mingle-mangle

    ReplyDelete
  114. Wat een leuke give-away zeg, ik waag een kansje

    ReplyDelete
  115. OOOOO dat wil ik graag winnen. Dan wil ik wel een knuffel maken. Anders vind ik het nml niet leuk maar met hele zachte wol.......
    Groetjes Hanneke

    ReplyDelete
  116. Ik stel mij ook graag kandidaat! En nog een dikke "dank je wel" voor je link-pagina!

    ReplyDelete
  117. Ik ken dit garen ook nog niet. Ben benieuwd! Doe dus ook graag mee.

    Groetjes Thea

    ReplyDelete
  118. Geweldig! Eigenlijk wil ik em stiekem helemaal niet winnen, stel dat ik het heerlijke wol vind... En dan.... ;-) Nee hoor, ik doe vrolijk mee en hoop dat ik het es mag uitproberen!
    Groetjes, José

    ReplyDelete
  119. Oh my, this yarn looks wonderful! And I just loooooove Molly Makes magazine :)
    Thanks!
    Rachel

    ReplyDelete
  120. Oe, al veel deelnemers, dus kleine kans, maar ik probeer het toch.
    Groetjes Francis

    ReplyDelete
  121. Wauw

    Molly Makes :)

    En van het nieuwe Phildar garen zou ik een SUPERzacht babydekentje willen haken.
    Oh, wat zou het zalig zijn om jezelf daar in te draaien. Met een chocolaatje, een koffietje of een tasje thee...

    Mja, van het leven genieten ;)...

    ReplyDelete
  122. Oeh wat leuk!
    Ik zou graag winnen!!

    ReplyDelete
  123. Wat een superleuke give-away. Een heerlijke knuffelzachte teddybeer maken met Phildar Douce is voor mijzelf ook nog leuk om te maken en Mollie Makes is een heel leuk blad. Ik ga ervoor!!!!!

    ReplyDelete
  124. Oh phildar douce is zo lekker zacht! Ik heb met een oud kleurtje eens een sokpop gemaakt zo leuk! Ik doe graag mee met de give away!!

    ReplyDelete
  125. Oei ik ben niet de enige, zie ik, hihihihi. Lijkt me leuk om toch een kansje te wagen.

    ReplyDelete
  126. Leuke give away, ik doe graag mee:-)
    Grtz,
    Chris

    ReplyDelete
  127. Wat leuk!! Ik doe graag mee!
    Groetjes van Renate

    ReplyDelete
  128. Wat een leuke give away! Die kan ik natuurlijk niet aan mijn neus voorbij laten gaan, ik waag graag een gokje op zo'n leuk pakket!

    ReplyDelete
  129. Leuk! Ht bestaat toch al wel een tijdje, ik heb er meerdere dingen mee gehaakt. Zo super zacht! Wel lastig haken maar dat maakt het leuk! Ik doe graag mee

    ReplyDelete
  130. Great giveaway! I want to win that set!!! ;)

    (filipafarropo@gmail.com)

    ReplyDelete
  131. Dat is idd een leuke give away. Daar zou ik ook wel een kansje op willen hebben.
    En de linkjes naar de patroontjes zijn ook leuk. Dankje.
    Liefs, Melanie

    ReplyDelete
  132. Wat een mooi pakket!. Lijkt me super om te winnen, dus ja, ik doe ook graag mee!
    Groetjes, Brenda

    ReplyDelete
  133. Je hebt helemaal gelijk: Phildar Douce is superzacht. Ik heb het gebruikt voor het lijf van een schaapje. De beestjes die je ermee haakt zijn super als kraamcadeautje.
    De Mollie is weer gweldig. Wel jammer dat de leuke winkeltjes en dergelijke niet in Nederland liggen.
    Dank je voor de linken naar de leuke patroontjes. Wat heb je weer een geweldige GiveAway samengesteld. Wil wil dat niet winnen?

    Groetjes, Margaret



    ReplyDelete
  134. hoe leuk, ik sta te springen om eens een beertje te proberen! Bedankt voor de leuke blog!

    ReplyDelete
  135. Wauw ik doe heeeeel garaag mee!!!!
    Liefs Maaike
    Meikieshaakfrutsels.blogspot.com

    ReplyDelete
  136. Es un lindo kit!!!Me gustaria ser ganadora!!

    ReplyDelete
  137. Ook ik maak graag kans op dit lruke pakket

    ReplyDelete
  138. Oeh dat zijn veel deelnemers zie ik, maar wie niet waagt...
    :)

    ReplyDelete
  139. Wat een leuke giveaway! Ik doe graag mee! Als ik Phil Douce zie, dan kan ik haast niet wachten om er iets voor de maken voor de kleine in mijn buik! :-)

    ReplyDelete
  140. Wil ik ook! Leuk hoor!

    ReplyDelete
  141. Of ik wat 'win of niet ik vind het gewoon mooi!

    ReplyDelete
  142. Een hele leuke giveaway! Ik doe graag mee :)

    ReplyDelete
  143. Ziet er leuk uit en niet geschoten is altijd mis ;) dus ik doe mee!

    Groetjes Henrike

    ReplyDelete
  144. Mmmmm....leuke give away, kdoe mee.
    Liefs,
    Annick

    ReplyDelete
  145. Wat leuk zeg. Ik doe graag mee!

    Liefs, Evita

    ReplyDelete
  146. Heel leuk. Doe graag mee.
    Groetjes Saskia

    ReplyDelete
  147. Daar maak ik graag kans op dus doe ik mee aan je give away. Groet Jolanda

    ReplyDelete
  148. Nog net op tijd voor een reactie, lijkt superleuk!

    ReplyDelete
  149. Superleuk. Ik ken het garen nog niet dus waag graag een kansje.

    Groetjes,
    Kirsten

    ReplyDelete
  150. Wat een leuke give-away, ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  151. Hihi, das sind ja viele Leute hier. Ich will auch mitmachen, vielleicht hab ich ja Glück.
    Liebe Rosaliegrüße

    ReplyDelete
  152. Ik ben niet de enige die graag een kans wil maken, haha!

    ReplyDelete
  153. Wat een leuke give away. Vandaag is het mijn verjaardag, dus 'I feel lucky'! :) Ik wil graag meedoen met je winactie.
    Groetjes, Pascale

    ReplyDelete
  154. O wat een leuke give-away.
    Ik doe graag mee, mijn college is oma geworden van een heel life klein meisje en de wol lijkt me super om daar een kraamcadeautje van te maken.

    ReplyDelete
  155. Ook ik doe graag mee. Wat een leuke give-away weer!

    ReplyDelete
  156. Leuk, leuk, leuk ik wil graag een kansje wagen

    ReplyDelete
  157. Ik waag een (kleine) kans en doe graag mee!

    ReplyDelete
  158. Wat een leuke give away weer. mag ik ook mee doen?

    ReplyDelete
  159. Wat een gave give-away!! Ik doe heel graag mee :)

    ReplyDelete
  160. Ook al is het een hééél klein kansje met zoveel mensen, ik doe graag mee aan je give-away!
    Lees je blog erg vaak, post alleen niet. Ik weet niet of dat erg is?

    groetjes, Martijntje

    ReplyDelete
  161. Ik doe ook mee voor een kansje, ik weet een perfecte kleine eigenaar in de maak voor een zacht konijntje.

    ReplyDelete
  162. Hoi Annemarie,
    Wat een te gekke give away. Ik doe heel graag mee. Mollies makes is echt om te smullen en dat zachte bolletje wol is om te knuffelen of een lieve knuffel ervan maken.
    Succes met de verloting.
    Groetjes Leny

    ReplyDelete
  163. Leuk hoor :-). Ik wil wel meedoen, ook al is er maar een klein kansje dat ik win

    ReplyDelete
  164. Lijkt me een supermooi pakket om te winnen!

    ReplyDelete
  165. Leuk idee, ik doe mee!
    Hartelijke groet van Rinske

    ReplyDelete
  166. Daar zeg ik geen nee tegen en doe graag mee!;-)

    ReplyDelete
  167. De kans is inmiddels erg klein geworden maar ik doe graag mee! Vooral de Engelse Mollie Maked ben ik gek op!!

    Groetjes van Ellebel

    ReplyDelete
  168. Ich versuche mal ein Glück!
    I´ll try luck!

    LG fratzi

    ReplyDelete
  169. Lijkt mij heel leuk, ik wil wl eens kans maken.

    ReplyDelete
  170. Gaaf!!!!! Ik waag graag een kansje :-)

    ReplyDelete
  171. Wat een leuke give away . Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  172. Wat leuk!
    Ik vind trouwens de beer 'Doudou' heel schattig!

    Groetjes van Judith

    ReplyDelete
  173. Voor een leuke give away ben ik altijd voor te porren, dus ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  174. Leuk! Ik doe ook graag mee. :)

    ReplyDelete
  175. I've been wanting a copy of Mollie Makes forever! It's so expensive to get them here, it seems. Thanks for the giveaway! ♥

    ReplyDelete
  176. Oh I would so love to win this. Hope It's good for us in the USA.

    ReplyDelete
  177. Wat een mooi aaibaar garen.
    Graag doe ik mee.

    Groetjes en veel plezier, Margo

    ReplyDelete
  178. lijkt me mooi garen voor een schaapje dus ja doe graag mee

    gr Carla

    ReplyDelete
  179. How cool would love to win. Thanks for the opportunity. Love your posts.
    Thank you

    ReplyDelete
  180. Graag doe ik mee met deze leuke giveaway. Dat bolletje ziet er zo zacht uit.

    ReplyDelete
  181. Dat tijdschrift zou ik graag willen hebben, en ik ben benieuwd naar het garen. Kleine kans, maar ik waag graag een gokje!

    ReplyDelete
  182. Wat een fantastische giva-away. Bij deze waag ik een kansje.

    Groetjes

    ReplyDelete
  183. Oef weinig kans met zoveelreacties, maar het is zoooo leuk dat ik het toch probeer! :-)
    Groetjes,
    Jasmijn

    ReplyDelete
  184. Leuk! Ik doe ook heel graag mee!

    ReplyDelete
  185. Oh leuk! De ami's worden nog knuffeliger met dat garen, leuk!

    ReplyDelete
  186. Oh, nieuw wol uit proberen vind ik altijd zo leuk! Kan ik weer mooie nieuwe dingen maken voor gezinnen die niet veel hebben :)

    Groetjes Jolien

    ReplyDelete
  187. Daar zou ik ook heel wat leuks mee kunnen maken. Een babydekentje, mutsjes of iets anders moois. Ik zou graag meedoen!

    Groetjes,
    Annika Hoogendoorn

    ReplyDelete
  188. Dat is een leuk pakketje! Ik ben net begonnen met haken....zeer verslavend!!

    ReplyDelete
  189. Toffe give away. Doe graag mee.

    ReplyDelete
  190. Thank you for this wonderful giveaway. I would love to win this yarn so I can make the teddy bear for my new grandson.

    ReplyDelete
  191. Volgens mij is t nie goed gegaan met t plaatsen van mijn reactie gisteren. Maar ik doe ook graag mee! Lijkt
    me leuk om uit te proberen dat garen!

    ReplyDelete
  192. Gaaf! hier wil ik wel een kansje wagen. Kan ik een leuke knuffelbeer maken voor mijn zoon, zodat hij hem kan meenemen als hij 3 weekjes naar Nepal gaat om te helpen bouwen aan een dovenschool!

    ReplyDelete